SVGSMILEO

10 PARIMAT SOOVITUST KUIDAS ENNAST GARANTIINI AJAL HÕIVATUD HOIDA!

5 minutes minute read | aprill 3rd, 2020

COVID-19 puhangu tõttu jäävad paljud meist koju, töötavad kodust või õpivad kodus. Viirusesse nakatumise ohu vähendamiseks on tungivalt soovitatav hoida eemal rahvarohketest avalikest kohtadest, kui viibite väljas siis distantseeruge teistest inimestest. Igal ajal järgige ranget isiklikku hügieeni ja viibige võimalikult palju kodus.

Võite vahel tunda pahameelt et teil pole võimalik sõprade ja tuttavatega suhelda nagu tavaliselt ning mõtlete et kuidas saaks kõige paremini sisustada kogu seda vaba aega mis teil nüüd on? Proovige alljärgnevat 10 soovitust mida kodus teha karantiini ajal: 

1. Ilma paanikata, rahu ainult rahu : )

Me kõik oleme karantiinis nagu teiegi, pidage meeles, et te pole selles olukorras üksinda. Proovige mõelda positiivselt, kasutage oma vaba aega maksimaalselt ära, võite näiteks proovida mediteerida või teha hingamisharjutusi jne. Kui vahel tunnete klaustrofoobiat, avage aken, minge rõdule või oma aeda ning lihtsalt hingake värsket õhku! Veetke aega oma pere keskel või lemmikloomadega. On võimalik, et võite nende kohta hoopis midagi uut teada saada 😉

2. Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeediast saab arvatavasti teie parim sõber karantiini ajal. Kui te soovite põhjalikumalt lugeda selle viiruse kohta siis kindlasti eelistage infot usaldusväärsetest allikatest, nt Maailma Terviseorganisatsiooni (World Health Organisation) ametlikke avaldusi ja mitte sõbra tuttava “säutsu” : ) Sotsiaalmeedias ringleb praegu palju naljakaid meeme ja videosid mis aitavad teil tuju rõõmsana hoida. Proovige olla loominguline ja tehke ka ise mõni karantiini teemaline naljakas video! Võite alati sotsiaalmeediat kasutada enda kasuks – jagage oma isiklikke kogemusi oma sõpradega Skype, Facetime’i või mõne muu kanali kaudu. Jagage oma hirme ja muresid või veelgi parem, jagage positiivseid ja üksteist toetavaid emotsioone sest positiivsed vibratsioonid aitavad kindlasti nii teil kui teie sõpradel karantiini paremini üle elada.

3. Lihtsalt chillige karantiini ajal! 

Praegu on parim aeg lõpuks vaadata kõiki neid filme ja sarju, mida alati olete soovinud vaadata, kuid pole kunagi olnud aega seda teha. Haarake tass kuuma šokolaadi või mõni muu lemmikjook, seadke end mugavalt televiisori ette ja laske “tv maratonil” alata! Loomulikult ärge unustage popkorni!!

4. Raamatute lugemise aeg! 

Nüüd, kus teil on palju vaba aega, miks mitte välja otsida mõni suurepärane raamat, mille olete juba lugemiseks ammu kõrvale pannud ja nautida selle lugemist täiel rinnal. Võite ka kuulata erinevaid heliraamatuid, podcast’e juhul kui te pole suur raamatute lugemise fänn.

5. Investeerige enesearendamisesse!

Praegu on teil suurepärane võimalus investeerida oma aega õppimisse ja enesearendamisesse. Internetis on saadval mitmesuguseid veebikursusi praktiliselt kõige kohta, mida iganes te sooviksite õppida. Mõelge, mida te sooviksite õppida, leidke enda jaoks sobiv kursus ja täiendage oma teadmisi!

6. Mängud, mängud, mängud! 

Jah, te saate mängida nii palju mänge kui soovite! Olgu teie valikuks mängida lauamänge koos pere või sõpradega või siis mängida videomänge internetis, võimalusi on palju, lihtsalt valige üks, kaks või kolm… Valik on suur nii et andke ainult minna!

7. Enese eest hoolitsemise aeg.

Milline suurepärane aeg ennast kodus erinevate kehahooldus protseduuridega hellitada! Lõdvestuge ja nautige mullivannis olemist, soovi korral tehke endale mõnus näomask aga mis kõige tähtsam – hoidke oma hambad puhtad ja säravad! Ärge siis unustage tegemast oma tavalisi iluprotseduure ja miks mitte lisada oma tavalisele rutiinile lisaks hammaste valgendamise! Soovitame teil hankida Smileo hammaste valgendamise komplekti või mõne muu Smileo toote oma hammaste valgendamiseks. Mõelge vaid, kuidas te karantiini lõppedes oma kolleege kontoris või sõpru koolis üllatate oma säravvalge Hollywoodi naeratusega!

8. Sport ja treenimine.

Kodus püsimine ei tähenda seda, et peaksite sportimisest loobuma. Siseruumides treenides saate endiselt püsida vormis ja tervena. On palju erinevaid treeningu stiile mida saate teha siseruumides, seega kasutage oma vaba aega maksimaalselt ära. Olles turvaliselt kodus, saate siiski olla ka aktiivne ja teha meelepärast sporti. Kui teil on huvi proovida mõnda uut treeningu stiili siis näiteks YouTube’is võite leida palju erinevaid treeningklassi videosid.

9. Söö, joo ja ole rõõmus! 

Nüüd on ideaalne aeg oma toiduvalmistamise oskuste lihvimiseks. Saate katsetada uusi retsepte, õppida juurde mõne uue roa või küpsetise valmistamise ja seejärel lihtsalt nautida enda tehtud head toitu. Toidu nautimine on ju ka elamus, nautige siis seda, kuna praegu on teil selleks aega!

10. Käes on teie aeg särada! 

Lõpuks on käes aeg oma lemmik hobidega tegelemiseks ning võimalus olla loominguline! Õppige mängima seda kitarri, mida olete juba aastaid oma toas kaunistuseks kasutanud, võtke kätte pintsel ja proovige maalimist, pange proovile oma romaani kirjutamise oskus või hoopis kuduge kõigile oma pereliikmetele üks mõnus kampsun. Kasutage võimalust olemasoleva talendi või oskuse arendamiseks, ja veelgi parem – alustage mõne uue oskuse omandamist et saaksite luua oma isiklikud meistriteoseid.

Me loodame et saite kas mõnest või kõigist ülaltoodud soovitustest vajalikku inspiratsiooni kuidas karantiini aeg võimalikult edukalt ja positiivselt mööda saata!