SVGSMILEO

Müügitingimused

Veebipoe smileo.ee (edaspidi veebipood) omanik on eCartic Industries OÜ, mis asub aadressil Hansu tn 26, 13523 Tallinn Eesti.

Müügilepingu kehtivus, info toote ja hinna kohta
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete kõrval. Hinnale lisandub saatekulu.
Postikulud sõltuvad ostja asukohast ja saatmisviisist. Postikulud kuvatakse ostja tellimuse vormistamisel.
Kõik hinnad on eurodes (€).
Info toote kohta on märgitud veebipoes toote kõrval.

Tellimuse esitamine

Lisage soovitud tooted ostukorvi, et neid tellida. Täitke kõik nõutavad väljad ja valige tellimuse täitmiseks teile kõige sobivam saatmisviis. Seejärel kuvatakse ekraanile ostu kogumaksumus. Seda saab turvaliselt maksta järgmiste Maksekeskus AS pakutavate makseviiside kaudu:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay and Liisi ID

Visa / MasterCard krediitkaardimaksed; makske hiljem lahendused: Slice, Liisi ID, Finora Credit

NB! Pangalingi makse kasutamisel kinnitage tellimus ja klõpsake siis nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.
Maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed edastatakse Maksekeskus AS’le. Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa kandmist veebipoe pangakontole.
Kui me ei saa tellitud kaupa lao jäägi lõppemise tõttu või muul põhjusel kohale toimetada, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja makstud raha (koos saatekuludega) makstakse tagasi kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

Kupongid ja sooduskoodid

Kuponge ja sooduskoode jagatakse sidusettevõtete ja influencer’ite kaudu. Soodusmüüki ja kampaaniad rakendatakse smileo.ee ja sotsiaalmeedia kanalites jagatavate sooduskoodide kaudu. Üldiselt kehtivad sooduskoodid 12 kuud, kui pole teisiti täpsustatud.

Saatmine/kohaletoimetamine

Saadetisi saadetakse üle maailma.

Tellimuse saamiseks on saadaval järgmised valikud: Omniva kohaletoimetamise teenus ja Omniva pakiautomaadid.

Ostja kannab saatmiskulud ja vastav hinnateave kuvatakse saatmisviisi kõrval. Kõik saadetised Eesti piires jõuavad ostja poolt määratud sihtkohta üldjuhul 2–5 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist. Kõikide väljapoole Eestit saadetavate saadetiste saabumine on garanteeritud 7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus kaupu saata kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus veebipoega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tuvastamiseks samal viisil, nagu teil oleks lubatud kaupa testida tavalises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui see, mis on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tuvastamiseks, või kui kaubal on märke selle kasutamisest või kulumisest, on veebipoel õigus tagastatavat summat alandada vastavalt kauba väärtuse langusele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada e-posti aadressile taganemisavaldus (mille vormi leiate siit: https://smileo.ee/vota-meiega-uhendust) 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba eelnimetatud tähtaja jooksul veoteenuse pakkujale üle.

Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab veebipood ostjale kõik, ostjalt lepingu alusel saadud maksed, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast. Veebipoel on õigus tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni tagastatav kaup pole kätte saadud või kuni ostja on esitanud tõendid toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud veebipoe pakutavast odavaimast tavapärasest saadetise kohaletoimetamise viisist erineva viisi, ei pea veebipood kompenseerima tavapärasest saatmiskulust suuremaid kulusid. Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes on kauba tähistatud hind vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.

Raha tagasi garantii

Oleme täiesti kindlad, et meie hammaste valgendamise komplekt töötab, ja see vastab teie ootustele. Seetõttu pakume oma klientidele 100% raha tagasi garantiid. Pärast hammaste valgendamise komplekti korrektset kasutamist peaks teie hammaste varjund muutuma vähemalt 2 tooni valgemaks.
Kuigi ebatõenäoline aga siiski arvate, et teie hammaste varjund ei muutunud vähemalt 2 tooni võrra valgemaks siis raha tagasi garantii saamiseks järgige lihtsalt järgmisi juhiseid:
1. Enne hammaste valgendamise komplekti kasutama hakkamist tehke oma hammastest foto (fotol peab olema nähtav kuupäev ja kellaaeg);
2. Pärast valgendamise komplekti lõpuni kasutamist tehke oma hammastest uus foto, samuti pildistage kasutatud toodet (fotol peab olema nähtav kuupäev ja kellaaeg).
3. Kõik ülaltoodud fotod saatke e-postiga meie kliendikogemuste meeskonnale ([email protected]).
Teie taotlust menetletakse 3 päeva jooksul pärast selle esitamist.
Palun pidage meeles, et peate esitama oma taotluse 30 päeva jooksul pärast toote kätte saamist.
Taotlused, mis ei vasta ülalpool kirjeldatud kriteeriumitele, raha tagasimakset ei rahuldata. Jätame endale õiguse tagasimaksetaotlus tagasi lükata juhul, kui me pole rahul (mõistlikult tegutsedes) teie esitatud tõenditega.
Pange tähele, et meie raha tagasi garantii kehtib ainult hammaste valgendamise komplekti esmakordsel ostmisel ja välistab kõik muud tooted, samuti ei kehti garantii tulevaste/järgnevate hammaste valgendamise komplekti tellimustele.

Defektsed kaubad

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba tarnimise ajal ja ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Tarnimise esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas tarnimise ajal. Veebipoe kohustus on tõestada teisiti.

Ostjal on õigus pöörduda veebipoe poole kahe kuu jooksul alates puuduse ilmnemisest, saates e-kirja aadressile [email protected] või helistades telefonil +372 5566 9122.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis ilmnevad pärast kauba ostjale üleandmist.

Kui veebipoest ostetud kaupadel on defekte, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudustega kauba. Kui kaupa ei saa parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku reproduktsiooni võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine ja otseturundus

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja ostjale kauba saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmed veoteenuse pakkujale kauba kohaletoimetamiseks. Veebipood saadab ostja e-posti aadressile infolehti ja pakkumisi ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades veebisaidile oma e-posti aadressi ja märkides oma soovi otsepostituste saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalus oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja infolehtedest loobuda, teatades sellest meile e-posti teel või järgides pakkumist sisaldava e-kirja juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja poolt esitatud kaebused veebipoe kohta tuleb saata e-postiga või telefoni teel.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevad vaidlused. Tarbijavaidluste komisjoni poolt vaidluste lahendamine on ostjale tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.